fredag 23 april 2010

Fredag den 23 april 2010

Igår var det Ullared för hela slanten! Upp kl 5, åkte strax efter kl 6, anlände kl 8-8.30 och fikade i bilen och var inne på ullared vid 9 tiden. Lunch vid 12 tiden och sedan åkte vi hem vid 18 tiden och jag var hemma vid 20 tiden. Det är en heldag på Ullared det!

Fick köpt mig lite grejer till Lilla Liten. En pyamas, en dodo, några nappar och en supergo filt!

Fick även köpt mig ett antal toppar, en jeans bolero (försökte hitta en bild på deras blogg men det fanns ingen) , lite trosor eftersom att inga andra passar längre och ett antal legging. Köpte lite grejer hem, till exempel äpplegröna stearinljus till våran ljussnurra till väggen, diskmedel, en löpare till köksbordet och lite annat smått och gott. Men det jag skulle kolla var ju vad för bebissaker som fanns där och vad det kostade så jag vet vad jag kan köpa där och vad jag ska köpa någon annanstans så nu har jag en liten komihåg lista här hemma.
Det börjar också dra ihop sig mot en sväng till Göteborg för att klura ut vad för vagn vi ska ha och jag hoppas innerligen att vi kan hitta en vagn som har allt det vi behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!