torsdag 29 april 2010

Onsdag den 29 april 2010

Emmis Lilla Liten har äntligen tittat ut. Var igår där med en blomma men då var de inte hemma. Idag fick vi blomsterbud till dem igen så idag fick jag kikat in hos dem. Riktigt härlig lägenhet, underbar barnkammare och så lilla Walter! En sån sötis! Och vad sugen jag blev på att inreda barnkammare!
Vaknade i natt av att magen min fick för sig något. Mådde riktigt dåligt där ett tag men det gick över efter stund.... Nu sysslar den med något annat och jag har ont i magen.. :(
Tänker så det knakar på hur sjutton vi ska göra med skötbord egentligen. Och det diffar på 8cm att få plats med en spjälsäng i sovrummet där jag vill ha den.
Skulle vilja ha en vagga av något slag inne i sovrummet till Lilla Liten första tiden. Och en spjälsäng inne i det blivande barnrummet. Kan man klura ut någon riktigt bra lösning med vatten till skötbordet så vill jag ha någon fin skötbordsmöbel till barnrummet. Sedan vill jag ha någon fiffig förvaring för kläderna.
Kan man få klurat ut någon bra lösning med skötbordet så slipper vi även klura ut någon annanstans att ha källsorteringen,  och den vill vi ju inte ha någon annanstans egentligen. Mycket att klura på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!