lördag 8 maj 2010

Lördag den 8 maj 2010

Lång dag idag. Iväg till jobbet, hade hela 5 kunder! JIPPIE! Livad dag... Det dåliga vädret stället verkligen till det för oss :( Hålet i gatan gör ju inte saken bättre heller direkt. Efter stängning bar det av till Ulricehamn med Chifen, körde fel några gånger men kom till slut till Henrikssons, det var något jubileum där och det bjöds på fin fin mat och fin fin underhållning. Mycket fina blommor hade de också, fick shoppat en hel del :)
Sitter och funderar på hurvida jag ska ta mig till Göteborg i morgon eller inte. Hade vart kul att gå på trädgårdsmässan på Liseberg, men det är inte lika kul att gå själv. Skulle vilja se vad de gjorde för hattar på Interfloras hattävling och vad för brudbuketter Munkerödseleverna har gjort.
Här kommer i alla fall lite magbilder från vecka 23 (22+6)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!