måndag 31 maj 2010

Måndag den 31 maj 2010

Tiden rullar på fort som jag vet inte vad. Är nu i vecka 27, i morgon är det redan juni. Det är bara sommaren kvar sedan är det dax för Lilla Liten att kika ut! Juni kommer nog dessutom bara springa förbi. På torsdag ska vi på första föräldragruppen, ska bli riktigt spännande.
Var ju på Fröja i veckan. Hade visst väldigt lågt blodtryck, 84/65, well well, jag är ju van vid det så det var inte mycket mer med det. Mätte magen gjorde dom också, 24 cm och precis längsmed kurvan. Det tog ju ett nytt blodgrupperingsprov men det får jag inte reda på förrens nästa gång jag ska dit.
Det är dags för nya magbilder i alla fall, vecka 27 (26+2).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!