torsdag 6 maj 2010

Torsdag den 6 maj 2010

Idag har jag varit på Fröja. Min barnmorska var rätt virrig, hade absolut ingen koll på vad vi gjorde förra gången, får hoppas att det blir bättre nästa gång när jag har träffat henne två gånger. Lyssnade på hjärtljuden i alla fall 152 låg de på denna gången. Nästa gång ska vi börja mäta sf-måttet över magen men livmodern var i alla fall i den höjden den skulle.
Har idag fått hem ett foglossningsbälte som jag köpte på Tradera. Har väl inte mer så mycket ondare i ryggen än vad jag brukar ha men misstänker att det kommer bli värre senare. Men det är skönt stöd nu också. Hoppas att det ska bli lite lättare att jobba med detta.
Ska se om jag kan få Daniel att fota magen när han kommer hem sen, större blir den vill jag lova!
Försöker också pussla ihop när vi ska få tummen ur att komma oss ner till Göteborg och leta barnvagn. Letar för fullt på blocket efter en vagga, hittade ju en på Tjörn men den var visst såld verkar det som. Och så försöker jag klura ut vad vi ska köpa för möbel serie till barnrummet. Och hur vi ska göra med skötbord. Tänk om vi bara kunde bestämma oss någon gång så att jag slipper fundera på det stup i kvarten.
Nu ska jag ner i tvättstugan igen, tvättar för fullt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!