tisdag 22 juni 2010

Tisdag den 22 juni 2010

Det var längesedan jag uppdaterade med magbilder så det kommer här. Vecka 30 (29+3).

Igår var jag och Angelica på roadtripp. Vi åkte till tygladan, köpte tyg till gardiner till Lilla Litens rum och tyg till att klä om gungstolen. Svärmor var här och hämtade tygerna förut. Sedan åkte vi vidare till Överby, där fick vi shoppat loss. Fick köpt en dinglis till vagnen med giraff figur och en likdan napphållare. Köpte även hjulskydd till vagnen, tänkte att det kan vara bra att ha om vi behöver ta in vagnen i lägenheten. Och ett parasoll till vagnen blev det också, ord. pris 329kr, nu 49kr, ett litet kap tyckte vi. Sedan köpte jag tre par sommarskor också.

Sedan när vi kom hem blev det husesyn, Angelica och Robert följde med hem och så fastnade vi här. Konstaterade att vi inte orkade laga mat så vi åkte ner till Ti amo och åt pizza. Innan vi åkte dit fick vi oss en husesyn hemma hos Angelica och Robert, dom har spindlar! :O Och mysiga katter! Tiden kilade iväg fort och vi var inte hemma förrens 22 tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!