onsdag 7 juli 2010

Onsdag den 7 juli 2010

Nu är det inte många dagar kvar att jobba, 7st för att vara exakt. Känns riktigt skönt! Snart bär det av till Öland! :D
I morgon ska jag och Christine på bio, ska se på Eclipse! Ska bli riktigt kul! Och om Angelica kan hålla hennes lillfis inne tills på i alla fall lördag natt blir det middag här hemma.
Sitter och klurar på hur man ska skriva förlossningsbrev och vad jag egentligen vill... Hur ska man kunna veta hur man vill ha förlossningen när man aldrig varit med om det innan?
Det hade vart roligt att börja sätta ihop en gissningslista på när ni tror att Lilla Liten vill kika ut. Så börja gissa med er allihop, som sagt är det den 2 september som är beräknad förlossningdatum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!