tisdag 27 juli 2010

Tisdag den 27 juli 2010

Hemma från Öland igen. Kom hem i natt strax efter 24. Tyckte det var lite jobbigt att bo i husvagn medans jag är höggravid. Dessutom var det tråkigt väder, nu när vi åkt har det självklart blivit fint igen men men, sånt är livet.
I morse var jag hemma hos Angelica och Robert och snusade på lilla vackra Netlié. Så söt bebis alltså! Lilla Liten levde rövare i magen och jag längtar som en tok tills h*n kikar ut. Börjar bli rätt jobbigt att vara gravid nu. Har sådan halsbränna när jag går och lägger mig så jag inte kan somna utan Gaviscon. Lilla Liten sparkar riktigt hårt och det är inte allt för skönt längre, visserligen är det skönt att veta att h*n verkar må bra med tanke på sparkarna men det hade inte skadat om det inte var så hårda sparkar. Det hade även vart skönt att kunna röra på sig som brukligt igen. Men men, det är bara en månad kvar sedan har vi våran älskling här hos oss.
Här kommer nya magbilder från idag 35 (34+4)

Fick med mig gardinerna svärmor sytt hem från Öland också och oj vad de mjukade upp rummet! Nu blev det mysighetskänsla i barnrummet :D Här är inlägget med fler bilder på barnrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!