torsdag 15 juli 2010

Torsdag den 15 juli 2010

Måste börja med ett jätte grattis till Angelica och Robert som fick sin lilla flicka i natt! Hoppas att vi hinner se lillfisen innan vi åker till Öland.
Idag ska jag baka tårta för att ha med mig till jobbet i morgon. Bara två dagar kvar att jobba och det känns så skönt! På lördag efter jobbet åker vi till mamma på födelsedagskalas :) På söndag bär det av till Öland, i två bilar.. :( Ser inte riktigt fram emot att köra hela vägen dit men vi får hoppas på att det inte är för varmt. Våran bil har inte insett att om man sätter fläkten på kallt och drar på så ska det komma kalluft och det är inte så skönt att åka hela vägen med alla rutor nere, man känner sig lite urblåst ur huvudet då...
Skulle ha vart på Fröja igår men var tvungen att avboka den tiden för att jobba. Och denna veckan är det bara två barnmorskor som jobbar så det gick inte att få en annan tid den här veckan... SÅ jag fick leta reda på MVC på Öland istället... Så på tisdag ska jag till mvc i Borgholm. Får se om Lilla Liten har vänt på sig, h*n låg ju rätt för två veckor sedan men jag tror inte att h*n ligger kvar, det sparkas på fel ställen för det skulle jag vilja påstå. Daniel brukar roa sig med att jaga fötterna över min mage, inte allt för skönt vill jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!