torsdag 22 juli 2010

Torsdag den 22 juli 2010

Nu är vi på underbara Öland. Det var inte särskilt kul att köra hela vägen hit men men, så blir det ibland. Åkte 06:45 hemifrån och var på campingen vid hmm... 13:45 eller något sådant.
I måndags hade jag förvärkar mellan ungefär 14:30-19:30. Inte kul! Ca 10-13 min mellanrum och 3-4 min värkar. Hela eftermiddagen borblåst, inte för att jag skulle göra något speciellt men ändå. Fick så ont så jag mådde illa och det är inget jag föredrar direkt...
I tisdags var vi på mvc i Borgholm. Svärmor fick följa med och hon tyckte det var riktigt roligt;) Träffade en barnmorska som hette Kitten, riktigt mysig var hon! Precis som en barnmorska ska vara enligt min mening. Bytte ju från mvc i Ljungskile för att jag inte kom överrens med bm där och hon hade ju jobbat på Fröja tidigare, och jag måste ha fått hennes bästa kompis på Fröja för hon jag har nu är ju precis likadan som hon i Ljungskile... Suck..
Hur som helst, magen hade växt 2cm, hjärtljuden låg på 143 och de andra proverna var som de skulle, hon tyckte även att jag gått upp lagom mycket i vikt. Lilla Liten har även vänt lite på sig, sist låg h*n med ryggen på mn vänstersida av magen och tittade åt höger, nu ligger h*n åt andra hållet och tittar åt vänster istället. Huvuet var ruckbart sist men nu är det fixerat.
Några mer förvärkar har jag inte haft sedan i måndags men får väl kanske det nu bara för att jag säger det... Igår låg jag som en strandad val och solade lite och fick faktiskt badat, inte för att det var så värst skönt men nu är det gjort i alla fall. Måste få köpt mig ett par foppa-tofflor idag eller i morgon, har ingenting att ha på fötterna, har skavsår mellan tårna av flipfloppsen och det är de enda skorna som jag får i fötterna i, de har visst blivit riktigt tjocka.... :(
I dag ska vi åka till Byxelkrok och kolla lite affärer och sen ska vi äta kvällsbuffé på någon restaurang där som tydligen ska vara riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!