onsdag 25 augusti 2010

Onsdag den 25 augusti 2010

Idag är det första gissningsdagen på att Lilla Liten ska kika ut, får se om jag får börja stryka i morgon.
Lilla Liten har bråkat med mig, sedan i måndags kväll och till någon gång i natt så har magen varit jätte spänd och gjort ont, har även haft ont i ryggslutet. Igår var jag på Fröja, hade fortfarande lite högre blodtryck än vad jag brukar så hon sa det att om jag får ont i huvudet och känner tryck över bröstet ska jag ringa in till förlossningen. Men eftersom att jag inte har några bakterier i urinen längre så verkade hon inte särskilt orolig. Åkte hem igen och la mig på soffan sen. När Daniel kom hem gjorde vi hemmagjord pizza och sedan åt vi glass med hemmagjord chokladsås.
Idag är planen att åka till Uddevalla med Angelica och Netlié, tänkte åka ut till Torp. Hoppas på en sväng genom stan först, har en bok att lämna tillbaka på biblioteket, säga hej inne på jobbet och ta en sväng förbi Liljelood och prata lite glasögon.
Lillasysteryster åkte till Ullared idag, hon köpte en sådan grej man har i badbaljan som man lägger bebisen i så att h*n inte kommer under vattenytan till mig. Mammas granne var där i måndags/tisdags och köpte lite grejer till oss som vi fick av mamma :D Ett regnskydd, två MAM nappflaskor och ett shoppingnät. Konstaterade att det inte finns några direkta förvaringsmöjligheter till vagnen, det är jättebra utrymme under vagnen men korgen där är rätt låg, lite mer än en dm kanske. Och saker som regnskydd, lås, hjulskydd osv vill jag inte ha i skötväskan. Så jag tänkte att ett gammalt vanligt shoppingnät skulle kunna lösa det. :)

  • Jonna blivande moster 25 augusti 3250g 49cm flicka

  • Marit 26 augusti 3400g 51,5cm pojke

  • Ola blivande morfar 26 augusti 3870g 51,5cm kl. 04.38
  • Angelica 28 augusti 3265g 49cm flicka

  • Jag blivande mamma 28 augusti (ja, det datumet har fastnat) 3225g 49cm pojke

  • Emma 29 august 3000g 49cm flicka

  • Robert Angelicas sambo 29 augusti flicka

  • Malin 30 aug 3460g 51cm

  • Milla blivande morfars sambo 30 augusti 3620g 49cm pojke
  • Christine 31 augusti 2999g 49cm pojke

  • Ove blivande farfar 31 augusti kl 15:00 3790g flicka
  • Agneta blivande mormor 1 september 3230g 50cm flicka

  • Lena 2 september flicka

  • Josefine 2 september 3650g 51cm pojke
  • Tova 4 september

  • Maja blivande farmor 4 september 3850g 51cm pojke, födas på morgonen.
  • Sofia W 4 september 2989g 49cm pojke

  • Nea 4 september 3205g 48 cm
  • Daniel blivande pappa 7 september 12kg klump

  • Caroline 8 september 3480g 50cm pojke

  • Inga-Britta 16 september flicka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!