fredag 17 september 2010

Fredag den 17 september 2010

Idag har jag och Daniel varit tillsammans i 7 år! William är 3 veckor gammal, snart en månad sedan han kom till världen, helt sjukt! Vi ska till BVC kl. 13.00 idag och väga och mäta lilleman.
Måste förövrigt byta blöjmärke, Liberos blöjor är ju jätte hårda så det får bli Pampers istället även fast de är mycket dyrare, de är i alla fall formbara.
Ikväll blir det mumma mat, kyckling med fetaost och parmensanskinka med potatisgratäng och sedan chokladpudding till efterrätt.
Funderar på om William har någon tillväxtfas nu, istället för att äta med 3-4 timmars mellanrum vill han nu ha mat med två timmars mellanrum. Får ta och kolla upp det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!