onsdag 29 september 2010

Onsdag den 29 september 2010

Mamma och Alfred var här igår med lite presenter från Ullared. Och ett helt gäng med leksaker :) Vi gick ner till torget en sväng tillsammans med Angelica och Netlié. Mamma köpte present till mostter Anntin.

Morbror Alfred har en likadan blå dress så han och William ska matcha varandra.

Vi har haft en sån där riktigt härlig natt i natt! Han åt och jag pumpade ur vid 22 ochh vi kom i säng 23, tog kanske en halvtimme innan vi somnade eftersom att han vaknade och kinkade när jag la ner honom i sängen. Sedan var det matdax igen vid 01 och då var Daniel med upp så att jag kunde pumpa, kom i säng ungefär vid 02 och samma sak igen, han vaknade när jag la ner honom. upp igen vid 03 och tillbaka i sängen ungefär 03.40. Nästa gång var klockan 04.45 och sen fick inte jag sova mer. Han somnade till så att jag fick pumpa igen runt 07 tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!