söndag 26 september 2010

Söndag den 26 september 2010

Vi hade riktigt trevligt på öppna förskolan i torsdags med Angelica och Netlié och Josefine och Hugo. Vi ska troligtvis tillbaka nu på torsdag igen och då följer troligtvis Johanna och Milo med också. Fick kikat in i Angelicas nya lägenhet också som de renoverat och oj så snygga tapeter det blev!
William har sovit lite sådär på nätterna, har inte velat somna om på mornarna så jag har fått vara så snäll att stanna uppe från 04 tiden... Inte allt för kul. Tycker inte heller att man ska gå upp kl 06 på söndagsmornar.
I fredags slutade Daniel tidigt och köpte med sig Dai Loon till mig på vägen hem. Igår var svärmor här och passade William så att vi fick storstädat hela lägenheten, riktigt skönt att äntligen fått gjort det! Jonna var här och klippte mig och Daniel också :)
Idag flyttar Angelica och hennes lilla familj in i den nya lägenheten :D Daniel får vara bärhjälp och jag får se vad jag kan hjälpa till med, så länge William sover så är det ju ingen fara, då kan jag kanske hjälpa till att packa upp i köket eller något sådant.
Jag har gått och dragit på mig mjölkstockning igen... Suck, båda tuttarna tog vi denna gången. Har nästan fått bort knölen i ena bröstet... Jag får visst absolut inte gå utanför dörren med inpackade tuttar....
Måste komma på något annat sätt som William ska sova på i sängen. Han bara kanar ur sitt snuggle nest, han sparkar sig neråt så han glider av kudden och sedan ur på sidan mot mig så han bara ligger med överkroppen snett på madrassen i snuggle nestet... Vill ha någon lång kudde eller något som jag kan ha vid sängkanten så att han inte riskerar att kana/rulla ur. Jag vågar ju inte ha honom mellan mig och Daniel med tanke på hur han flänger runt i sömnen och hur hårt han sover...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!