fredag 22 oktober 2010

BVC besök x 2

Igår träffade jag kvinnan som körde på oss i torsdags och skrev skadeanmälan. Så idag ska jag träffa pappa när jag är i stan så att han får skriva på den så att vi kan skicka in den till försäkringsbolaget. Efter det följde vi med Angelica och Netlié till BVC, det stod vaccination på schemat och Angelica behövde moraliskt stöd så jag följde med och höll handen. De hade fått en avbokning där så jag kunde vänta kvar om jag ville och få gjort Williams undersökning samtidigt, det var tvåmånaders läkarkontroll och allt såg bra ut. Vägde och mätte också.

Födseln
Vikt: 3820g
Läng: 50cm
Huvudomfång: 35cm
21/10 7v 6dagar
Vikt: 5830g
Längd: 58,5cm
Huvudomfång: 40cm

Så idag bär det alltså av till Uddevalla och sedan hem till mamma. William håller på att vakna bredvid mig här i sängen så nu får vi ta och gå upp och göra oss iordning så att vi kommer iväg någon gång. Men jag har fått order av Daniel att inte åka innan kl 12, för att det då ska vara lite varmare och förhoppningsvis inte så halt. Det snöade/haglade/regnade igår... Äckligt väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!