tisdag 5 oktober 2010

Tisdag den 5 oktober 2010

Ska vi se vad som hänt sedan sist. Det blev bebis träff här hemma i torsdags, Angelica, Josefin och Johanna med bebisar kom förbi efter att de varit på babyöppet. Det var riktigt mysigt med massa bebisar här hemma!
I fredags var vi en sväng hemma hos pappa och Milla. De hade vart i turkiet och köpt fina presenter till oss. Detta fick William.

Sedan åkte vi och storhandlade så nu är hela kylen, frysen och i skafferiet.
I lördags provade jag att amma på morgonen. Han tog bröstet men han hade rätt nyligen ätit så han ville ju inte äta. Sedan åkte vi på släktkalas och då provade jag att amma honom två gånger till och det gick rätt så bra, han tog bröstet och åt en stund men fick sedan ersättning på flaska (släpade inte med mig någon mjölk i kylväskan). Så sedan dess har han fått på flaska två gånger sedan lördag kväll. Och det går faktiskt bra med amningen nu. Så skönt att slippa pumpningen!! har fått fryst in en del bröstmjölk också.


En charmig bild på Netlié

Tänkte att jag skulle ta och beställa ett nytt visakort med en bild på William. Vilken bild tycker ni att jag ska ta? Så här tänkter jag; Den första var har jag funderat en stund på och jag tycker den passar rätt bra på vidakortet. den andra med leksaken tycker jag att det är lite synd att det ligger en papperstuss bredvid honom. Den med nappen kan bli suddig för det är den enda som är tagen stående och inte liggande så jag fick förstora den en del annars tycker jag att den är super söt! Hade sedan vart mysigt att ha en bild på båda mina hjärtan men då tror jag i sådana fall att jag tar en ny bild för här syns ju knappt William, kanske en närbild på dem när de pussas? Nästa bild är i duschen och jag tycker den är lite mysig eftersom att han inte har kläder på sig och det ger lite mer bebiskänsla kan jag tycka men han har ju inte den finaste minen. Och den sista är nog egentligen bortröstad direkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!