måndag 1 november 2010

Vattenmärkning!

Jag har fixat ett program för att vattenmärka mina bilder så det kommer jag göra numer. Tack Isabel för tipset, programet var riktigt smidigt! Här kommer en liten bildbomb :D

Var på Fröja idag och träffade barnmorskan, har bytt nu till en supermysig kvinna, fattar inte att jag inte gjorde det innan, hade vart så mycket trevligare att gå till MVC om jag haft en bra BM... Men men. Allt såg bra ut i alla fall, hon hade dock inte fått mina förlossningsjournaler vilket var lite skumt men hon skulle ringa om dem tror jag. Fick även Cerazette utskrivet så nu ska jag börja knapra p-piller igen, får inte använda plåstren jag hade förut eftersom att jag ammar men en fördel där är att p-pillren är ungefär hälften så dyra vilket inte skadar nu när man inte har så mycket pengar.
I morgon ska jag till käftis (tandläkaren) igen. Och på onsdag blir det en tripp till Uddevalla. Hittade förövrigt klänning till Williams namngivelse idag också, skönt att ha det ur världen. Kom nu på igen att jag ska nog börja skriva en lista på vad jag ska kolla efter på Ullared, lika bra att ta tag i det direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!