lördag 18 september 2010

Lördag den 18 september 2010

Igår var vi på BVC med William, han växer så det knakar. 3 veckor gammal var han precis igår.

  • Startvikt: 3820g, nu 4225g, han har på en vecka ökat 420g
  • Längd: 50cm, nu 54cm
  • Huvudomfång: 35cm, nu 37.2cm
Det var min och Daniels 7årsdag så vi åt en god middag med kyckling och potatisgratäng. Till efterrätt åt vi chokladpudding.
Idag var det 1årskalas för lillebror Aldred och uppvisning av William för hela släkten.
Nu sitter jag och pumpar ur med ögon som går i kors och hoppas på att William ska vakna igen i lagom tid tills jag är klar med utpumpningen så att vi kan gå och lägga oss sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!