söndag 13 november 2011

Mysdag

Vi åkte iväg till Grindens julmarknad på förmiddagen. Grinden är en gårdsbutik i närheten av där vi hade vår bröllopsfest där de alltid har julmarknad. Jag har velat åka dit varje gång men har inte kommit dit.

Jag fick köpt min första och enda tomte och en hallon/lakrits kola. Daniel köpte lingonglögg, senap och sill. Riktigt mysigt var det.DSC_0037Efter Grinden åkte vi hem till svärföräldrarna där det blev farsdags-söndags-middag. Stek och potatis, sedan åt vi en marängtårta till efterrätt. DSC_0028Williams nya lekhörna hos farmor.DSC_0032 William fick vispen efter att jag vispat grädden. Mumma tyckte han :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!