fredag 16 december 2011

Buhu!

Jag hade ju ställt klockan på 7.30 och när blir jag väckt? Kl 5.10… Visst somnade William om efter tillräckligt mycket knöl och bök men det hann ju inte jag göra. Han vaknade när Daniel gick till jobbet 6.49, han fastnade i datorn så han kommer försent, knäppo. Och ja, jag hann inte somna om nej.

På tal om knöl och bök, köpte en sån Pixie bok till William för ett tag sedan som heter “Knöl och Bök och kissolyckan” riktigt söt är den ;)

Jaja, har fått tag i hon som hjälpte mig med bloggen sist i alla fall så om blogger.com bara slutar bråka så får jag snart hjälp med designen! :D Får väl försöka plocka undan lite här hemma nu i stället när jag ätit färdigt, köket är ett bombnedslag…. Usch… Ska bara äta upp först.

1 kommentar:

  1. Usch det ær inget kul alls nær man blir væckt :( Jag går upp 5 varje morgon och Alexander har en førmåga att vakna till vid 4:45 bara før att han vill komma in till oss så då måste jag gå upp och sen ær det ju ingen ide att somna om innan man ska upp :(

    Nej hær blir inga fler på ett tag. Jag ær helt enkelt før rædd efter senaste førlossningen så det tar nog några år innan jag bearbetat det tillræckligt. Skulle jag bli gravid nu så skulle jag bli fullstændigt panikslagen, hade helt enkelt inte kunnat hantera det :(

    Kram

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!