onsdag 28 december 2011

dåligt med sömn

usch vad William sovit dåligt inatt :( Han somnade i min famn efter vällingen men sedan vaknade hab flera gånger innan vi gick och la oss. Efter ett par försök att få honom att somna om inne hos sig gav Daniel upp och han fick komma in till oss. Så jag har sovit jätte dåligt i natt eftersom att William snurrat runt som en furie i sängen. Sedan vid tre tiden vaknade han och vägrade somna om, tog nog närmare två timmar trots blöjbyte, välling, napp och nalle. Sedan ringde Daniels alarm, som tur var fortsatte han att sova men jag vaknade ju.. han gjorde morgon halv sju. då var jag inte pigg vill jag lova! får se om han tänker sova snart, så jag kan ta en lur ocksp innan jag ska ner till torget.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får sova bättre inatt :)

    En tävling du kanske vill vara med i!

    http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2011/12/26/6942260-tavling-i-samarbete-med-cilya-smyckesdesign/#kommentarer

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!