söndag 25 december 2011

Daniel i köket

Igår fick ju Daniel en Per Morberg kokbok från mig, så nu ska han börja laga mat till oss :) Första försöket, tonfisksandwich med hemmagjord majonnäs.DSC_0157 DSC_0159 DSC_0168 DSC_0166

Mums blev det. Första försöket på majonnäsen skar sig, han läste inte receptet ordentligt. Andra försöket blev konstigt på grund av senapen han hade i, skulle vart någon helt annan senap. Så det slutade med att det blev köööööbe majjo istället men det blev mumma i alla fall. Bättre lycka nästa gång. Han tvingade mig för övrigt att äta rödlök sådär rå och läskig. Åt två bett eller något sedan tog jag bort den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!