lördag 10 december 2011

Du och jag mamma

DSC_0028 Vi satt i duschen och tog en lång dusch jag och William i morse. Token var så söt så jag var tvungen att ropa på Daniel och jaga upp honom ur sängen så han fick hämtat kameran men det blev bara denna bilden som gick att visa på bloggen. DSC_0034 Nyvakna ;) Efter en kass natt får man passa på att ta en lur på soffan när busen sover :DDSC_0040 Han är en sån linslus!

Det blev en tur till svärföräldrarna också. Tanken var att Daniel skulle få spolat av bilen efter att ha kört i saltvatten när det var översvämning igår men så blev det visst inte. En snabb visit blev det med lite lunch (korv som William älskar) och snabbt hussnack. Sedan fick vi röra oss mot affären. Det blev hemma gjorda hamburgare till middag och det är mumma det! Min enda lediga lördag på två månader och det blev inte att vi gjorde något särskilt. Lite surt men gott ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!