onsdag 7 december 2011

Göteborgs visit

image Idag ska jag och William ta oss till storstan och hälsa på denna muppen. Längesedan vi sågs nu och det blir allt för sällan. Ska ta oss en tur på stan och beroende på William, tid och väder kanske kanske det blir en tur till Lek och Buslandet också.

Usch, har lite ångest över alla pengar jag kastat omkring mig denna månaden. Det är inte mycket kvar av dem nu och jag har inte sparat en krona. :/ Får fortsätta skylla på julklapparna och att jag inte känner att det är onödiga saker jag köpt. Men jag skulle sparat pengar till min julklapp också ;) Jag ska få pengar till en surfplatta i julklapp av Daniel och hans syster Sara. Dyr som den är så kommer jag ju inte få pengar till hela utan får betala en del själv också men men, den ska inte inhandlas förens i mellandagarna så då har jag ju hunnit få lön igen, får bli en knaper månad nästa månad istället. Jag är glad att jag kunnat shoppa som jag velat till julklapparna i år och inte känt sådan stress över pengarna.

Det jag ville komma med penga-svamlet var i alla fall att det gör att jag tycker det blir lite dyrt att åka till Göteborg och det hade vart roligare ifall jag hade haft mer pengar när jag åkte dit. Men, jag får skylla mig själv och med tanke på hur sällan jag och Nagham ses måste jag verkligen passa på att åka när vi får ihop det.

1 kommentar:

  1. Nu är min fjortonde jultävling avslutad :)
    Kika in här för att se om det var du som vann:
    http://millahoman.blogg.se/2011/december/jultavling-14.html
    Kram // Millah

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!