torsdag 1 december 2011

Ikea

Igår blev det en sväng till IKEA med Helena och Ludde. Detta var vad jag köpte med hem:

DUKTIG Gryt-/stek-/kastrullset 4 delar, rostfritt stålfärg DUKTIG Köksredskap 5 delar, flerfärgad DUKTIG Frukostset, 15 delar

William blev jätte glad för köksgrejerna och lagar mat för fullt! :D

GUBBSKÄR Badrumsmatta, blå, ljusblå Längd: 57 cm Bredd: 57 cm  RIBBA Tavelhylla, svart Längd: 55 cm Djup: 9 cm Max. belastning: 5 kg  PATRULL Multilås, vit Min. längd: 7.5 cm Max. längd: 20.0 cm Antal i förpackning: 2 styck

Badrumsmatta, tavelhylla (till Williams julklapp som troligtvis han kommer få för tidigt, en dockstation till ipod till hans rum. Han älskar musik"!) och säkerhetslås till badrumsskåpet.
Är det någon som har en billig ipod att sälja så säg till, vilken som förutom shuffle.

Härligt att träffa Helena igen. Det var lite väl längesedan vi träffades nu! Skönt att prata av sig lite. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!