lördag 24 december 2011

Julaftons morgon

Mysig start på dagen, William sov till 8:30. Sedan hade vi en mysig stund i sängen med julklappsöppning. William tyckte det var superroligt att öppna paket :D

DSC_0074 DSC_0060 DSC_0077 DSC_0080 Inga julklappar till mig :( hihi, nej bara pengar och det är bara bra för det är det jag vill ha i år, till en surfplatta som ska inhandlas i mellandagarna.DSC_0086 DSC_0093 DSC_0098 Daniel fick sig en Per Morberg kokbok, nu blir det nog smarrig mat här hemma snart!DSC_0100 DSC_0101 DSC_0105

1 kommentar:

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!