måndag 5 december 2011

Julkänsla

DSC_0001 DSC_0002DSC_0003

Försöker skapa lite julkänsla här hemma. Pyntat apelsiner med nejlikor tillsammans med William, fast han tuggade mest på apelsinerna och kastade dem. Det är faktiskt lite lite lite snö ute. Lyssnar på julmusik också. Det blev inte så mycket julkänsla i alla fall…

William har gjort sönder två adventsljusstakar också så jag ska få tummen ur och få bort dem från vardagsrummet. Tanken var att jag skulle få köpt ett par stjärnor att hänga där men jag hittade ingen… Nu känns det att jag gått helt galet lös på min första riktiga lön på länge och shoppat som en galning också så nu får jag nog ge mig med shoppandet. Beställde den näst sista julklappen nyss från nätet. Sedan har William bara en kvar att köpa så är jag klar sedan. Får väl trösta mig med att det är  bra saker jag köpt så jag har inte bara kastat bort pengarna, även fast jag lätt hade kunnat spara 2000kr av lönen denna månaden.. Men men..

Daniel sa att det var galet halt ute så jag får se om vi vågar oss ut. Måste diska, tvätta och laga mat också ju…

1 kommentar:

  1. Vad fint det blev =)


    Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt unikt smycke =)
    Kom gärna förbi och var med i tävlingen ;)

    http://sockertussen.blogspot.com/2011/12/tavling.html

    Kram
    /Nellie

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!