tisdag 20 december 2011

Julveckan ja

Som florist (butiksbiträde överhuvudtaget) så är ju julveckan helt galen! Igår blev det jobb 9-20.30. Idag blev det ett “kort pass” 8.30-21.00. Man är bara hemma och gör det nödvändigaste, sover, äter lite, duschar ibland, kanske byter kläder någon gång och så :P Sätter mig vid datorn när jag kommer hem för att varva ner lite efter en galet stressig dag men ni kommer nog inte se så mycket av mig på bloggen denna veckan. Ska försöka få Daniel att ta lite mer bilder på det de sysselsätter sig med på dagarna så kommer det nog ett gäng inlägg om veckan sedan efter jul.

I morgon ska de till öppna förskolan i alla fall. Jag har inte vart där på länge men Daniel har vart där nu de senaste två gångerna och William stormtrivs verkligen! Så dit bär det av imorgon så han får leka av sig lite också. Förhoppningsvis lugnar han sig snart med det här nypandet och så som han höll på med (jag viskar lite att det redan börjar bli lite bättre men det är inget jag tänker säga högt för då får vi väl bakslag).

5 kommentarer:

  1. Tänkte jag skulle fråga dig vad du jobba med, men fick ju svar av inlägget här. Kan tänka mig ni har fullt upp! Men det ger kanske lite extra ledigt sen när det är lugnare igen :)

    massa och välja mellan då, den gömmer sig säkert där någonstans, gå genom det sen när du är lite mer ledig :) Jobbar man såna pass blir man helt slut :) Var rädd om dig!

    kram

    SvaraRadera
  2. Jadu det är 1 år och 9 månadre mellan mina barn =) skillanden är väl att tiden knappr räcker till och man inte kan dela sig...men efter ett tag så kommer man in i en lösning och de rullar på av sig själv tycker jag =) kram

    SvaraRadera
  3. ja men det kommer du nog göra =) vet ni vad det blir? kram

    SvaraRadera
  4. Kan tänka mig det.... en del som vill ha fina blommor till nyår med, eller ge bort :)

    tänkte på dig när jag var och fixa blommor idag...så nu har jag dem i kylsåpet haha..

    SvaraRadera
  5. Hur menar du nu? Hade du inte jobbet som florist innan William?
    5 barn låter mysigt :). Men för mig räcker det nog med 2, kanske 3. Men det känns tråkigt och lite att bara få vara med om det här 2-3 gånger. Det är ju så fantastiskt.
    Det var värst vilka långa dagar det blir för dig nu i juletider :O.

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!