söndag 11 december 2011

Lussetåg

Idag var det lucia tåg i kyrkan med mina sladdis bröder Sebastian (Bassie) och Alfred (Affe). Gulligare ungar får man leta efter! DSC_0056 Ser lite rädd ut :/ I mormors knä i alla fall :)

DSC_0065 DSC_0069

Affe sitter i frökens knä, som pepparkaksgubbe, gullungen men lockarna :) Bassie står som tomte.DSC_0081

Riktigt mysigt var det att se i alla fall :D Bra att de la det på söndag em så att man kunde vara med.

edit: efter en lite tankställande kommentar beskar jag bilderna så att de andra barnen inte syntes längre: “Ifrågasätter rätten att lägga upp bilder av andras barn på internet, har du föräldrarnas tillåtelse?
Vet att många dagis, förskolor har infört fotoförbud, just för att de flesta föräldrar inte vill att bilder av deras barn skall bli allmän egendom och därmed kunna utnyttjas i tvivelsaktiga, skumma sammanhang som vi alla vet förekommer på internet.”

1 kommentar:

  1. Ifrågasätter rätten att lägga upp bilder av andras barn på internet, har du föräldrarnas tillåtelse?
    Vet att många dagis, förskolor har infört fotoförbud, just för att de flesta föräldrar inte vill att bilder av deras barn skall bli allmän egendom och därmed kunna utnyttjas i tvivelsaktiga, skumma sammanhang som vi alla vet förekommer på internet.

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!