fredag 30 december 2011

Pöket??

William fick en jätte söt Laban kudde i julklapp som han myser mycket med, super gulligt när han springer runt med pöket i famnen. Här om natten hade han det i famnen när han kom in till oss.

Men det var inte det jag skulle berätta. Det hände något läskigt i natt. Ett bra tag efter att William kommit in til oss så började en av hans leksaker spela. :O Som Daniel sa finns det säkert en alldeles logisk förklaring till detta men bra läskigt var det i alla fall. Jag somnade inte om efter det och det var väl vid 2-3 tiden.... Jippie vad pigg jag känner mig, not...

posted from Bloggeroid

2 kommentarer:

  1. Nej men gud det visste jag ej!!1 hahaha:D du skulle hakat!

    SvaraRadera
  2. Fy, vad läskigt! Jag hade inte heller kunnat sova efter det.

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!