måndag 12 december 2011

Skit dag

Usch och fy och blä. Somnade inte förens 23:30 igår kväll, strax efter det kommer William in till oss så han fick sova där. Tog bra lång tid att få honom att somna om. Sedan sov jag skit dåligt hela natten. William vaknade sedan av Daniels alarm. Fick välling, hann somna om och vaknade sedan igen när alarmet ringde efter att han znoozat. Tog i alla fall en halvtimme att få honom att somna om då och sedan vaknade han igen kl 8.

Han har gått från att sova två gånger per dag till en gång men idag vägrar han verkligen somna. Har försökt gunga honom i vagnen i en timme men han vägrar. Han fick välling och blev arg när den tog slut, så jag gjorde mer och den ville han inte äta mer av.

Och jag hatar mitt humör när jag inte fått sova ordentligt! Går runt som ett åskmoln och är skit sur och grinig och det går ju ut över William hela tiden vilket gör mig ännu mer irriterad på mig själv! Gaah, jag blir galen av att vara så här trött hela tiden!

Skulle gått till öppna förskolan idag men det passade inte med tiderna. Skulle gått ner till torget men nu öser regnet ner så det blir det inget av. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!