onsdag 7 december 2011

Underbar dag

DSC_0019 Vi hade en riktigt härlig dag i Göteborg idag! Planen var att få William att somna på tåget ner men det totalvägrade han. Sedan kom det på en liten flicka som han var tvungen att tjata lite med så då gick det ju verkligen inte att somna. Planen var att få honom att somna vid 10-11 tiden, tror klockan var 12:40 innan han tillslut däckade. Innan det hann vi spana runt i lite butiker, jaga William genom Åhléns barnavdelning, äta lunch med Chris Medina spelandes live i bakgrunden, spana lite julklappar i olika butiker. Sedan slocknade han tillslut.DSC_0020 Då bar det av till Backaplan för att spana lite olika barnaffärer, tror vi var inne i alla utan Toys'r'us. Fick klurat ut hur remmarna i ryggplattan på Williams vagn ska sitta, nu ska jag bara finna orken och motivationen till att sätta mig och försöka få pillat i remmarna den vägen också… Suck.. I kön på Coop var det i alla fall en annan unge som protesterade lite i sin kundvagn så då vaknade William, hade hoppats på att han skulle fått sovit i alla fall en halvtimme till men så blev det inte.

Borde kanske försöka ta mig ner till Götet själv någon dag så kan man få gjort det man vill och spanat i de butikerna man vill utan att behöva anpassa sig till Williams behov hela tiden. Finns massa butiker jag vill gå in i som det helt enkelt inte passar sig med barnvagn och en liten ligist i :P William tycker inte att det är så himla roligt att sitta fast i vagnen hela dagen heller och det kan man ju förstå, vem skulle tycka det?!

Jaja, en underbar dag hade vi i alla fall med min mupp Nagham. På tok för länge sedan vi sågs och vi måste sluta upp med att ha sådana uppehåll mellan våra träffar! Saknar dig ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!