måndag 9 januari 2012

Fullt upp

Idag har vi verkligen haft fullt upp! William bökade runt i sängen tills efter daniel åkt till jobbet i morse så det blev sovmorgon till strax innan 9 imorse när han väl somnade om igen. Kl 9 öppnade öppna förskolan men vi kom inte dit förens kl 10 när vi ätit frukost och gjort oss klara. William tyckte det var lika roligt som vanligt och var snäll mot de andra barnen så länge de inte segade för mycket vid rutchkanan ;) han älskar verkligen rutchkanan :p kl 12 var det slut och vi gick hem, token verkade dock inte trött så vi kilade runt på gården en stund innan vi gick in. Välling till busen och ner i vagnen för att sova på balkongen, 1 1/2 timme senare vaknade han och då hade det faktiskt snöat lite!! Så det var bara att packa på oss kläder igen och gå ut i snön! Det vsr två äldre pojkar där och lekte och william fick vara med lite, de brottades och då kom william och slängde sig på dem också. Som tur var tyckte de att det var okej och William tyckte det var roligt :d

När vi var ute fick jag sms av Angelica som anlänt med bussen och undrade om vi fortfarande ville ses så hon och Netlie kom förbi. Lekte lite till på gården och sedan gick vi in och röjde på williams rum. Blev lite mat och sedan kom svärmor. Stekte pannkakor ned william sittandes på köksbänken där han åt kvällsmat han också :)

Imorgon ska jag jobba och innan det ska jag duscha mitt långa hår för första gången. Tänk om det trasslar ihop sig så där galet som det gjorde i början förra gången??? Det har jag verkligen inte tid med på morgonen innan jobbet! Håll tummarna!

Bilder från dagen kommer imorgon kväll troligtvis.

posted from Bloggeroid

1 kommentar:

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!