söndag 8 januari 2012

My hair

Alla bilder är från mobilen så det är ingen toppen kvalité direkt men ni får stå ut. Gammal bild från möhippan, före bild på håret. DSC00745DSC00991 DSC00992Efter att vi tagit ur förra omgången löshår DSC00993 DSC00995Jag och Jonna var rätt trötta och flamsiga och jag kunde inte sluta skratta för något hon sagt. Jag känner mig verkligen jätte ovan med detta håret och tycker det ser jätte konstigt ut. Inte fult på något vis, utan bara så väldigt annorlunda och så gulligt gentemot mina förra frisyrer. Men det är nog en vanesak. Tänkte att det kan vara kul att testa att ha långt hår när man ändå sliter och sätter i en hårförlängning. Det är ju bara att klippa det kortare om jag verkligen inte trivs i det sen. Tanken är som sagt page när mitt egna hår har växt sig långt nog. Som sagt, stor förändring över en dag men det blir nog bra när jag vant mig vid det.

Nu ser jag verkligen inte fram emot de kommande nätterna, det gör så galet ont att ligga ner med detta i håret, inte kul. 

2 kommentarer:

  1. de blev juh jätte fint :)
    lite onvant att se dig i långt hår när man alltid sätt dig i kort ^^
    Men de passa dig :D

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!