lördag 14 januari 2012

piss natt

gick och la oss vid halv 11, inga konstgheter. tog dock ett tag inan jag somnade, daniel låg och pillade på sin mobil och william vaknade så daniel gick in. tog inte så lång tid att få honom att somna om och en stund efter att daniel kommit tillbaka somnade jag ordentligt. men sedan har jag mest vritt och vänt på mig och bara slumrat lite. det är väl lite typiska graviditet att ha svårt att sova, minibebis har sparkat en del i natt också. william kom in till oss kvart i 4 och trött som jag är efter att inte direkt ha sovit något blir jag irriterad direkt på daniel för att han inte vaknar när william står bredvid honom och vill komma upp i sängen. sedan somnar ju daniel om på två röda och efter en flaska välling och över en timmes bökande med william orkar jag inte längre (jag ska jobba idag) och säger till daniel att jag gåroch lägger mig i williams säng.

inte bekvämt för fem öre att sova i en spjälsäng och efter ett tag hör jag att william blir jätte ledsen, han blir förbannad för att han ska ligga still. jag somnade nog närmare halv 6 och william har inte sovit mycket till. klockan ringde 7:30 och då skickar daniel ett sms att jag ska komma in till sovrummet. hade ju hoppats på att william skulle sova länge på morgonen efter så mycket bråk så daniel fick sova lite till men det passade visst inte busfröt.

får se hur han har tänkt att sova idag på dagen med tanke på nattens hyss. han brukar sova en gång vid 11-12 tiden och då sova runt 1 1/2 timme. idag blir det nog en morgon lur och en em lur.

nej, nu måste jag strax väcka daniel igen så jag kan åka till jobbet...

1 kommentar:

  1. nämen hej linn!! vad kul att ni skall få en till nu :D vad härligt... sj e det inget alls i tanken här :d

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!