måndag 16 januari 2012

Stackars william

Hosta, förkyld och feber har vart dagen. När denna tråkiga dag var på väg att ta slut, skulle bara fixa det allra sista med maten ch sedan skulle han läggas, då sätter han tre fingrar på den varma plattan! När daniel kom hem åkte vi ner till vc (hans mobil var död så jag kunde nte få tag i honom tidigare) och plåstrar om william. Första och andra gradens brännskador på fingrarna.

Skakade så och mådde så illa! Min älskling! Tänk vad ont det gjorde! Med fingrarna i svalt vatten i min famn somnade han och då började allting släppa för mig... Nu ligger han i min famn och somnar förhoppningsvis snart. Då ska jag slänga i mig lite kräm och krypa ner i sängen och försöka sova. Ska jobba imorgon.

Kallopsen jag gjorde (som tog tre timmar att göra) blev godkänd av daniel, jag får prova den på lunchen imorgon. Får se om jag skriver mer om detta imorgon...

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!