måndag 5 mars 2012

baby & barn mässan

Igår var jag och mamma på baby barn mässan i gbg. 5vita plagg med hjärtan i strl 44-62 till minibebis och en barbapappa bok till william. Innan vi gick in på mässan köpte vi med oss lunch från ica fokus (ett sånt sortiment!) och där hittade jag även torkad frukt så lite sådant fick följa med hem till william.

På mässan fanns även en skola som målde barns ansikten och även gravidmagar som de sedan fotade så det passade jag på att göra för skojs skull. Om en vecka ungefär skulle de skicka bilderna på mailen.


Det blev en sväng in till IKEA också på vägen hem. Där köpte jag en byrå till minibebis, en stekpanna, dörrmatt, kudde till william och en docka till william som han ska få när jag är på bb tror jag.


Riktigt rolig dag hade vi och jag slocknade i soffan 20:20. Blev dåligt med sömn igår natt också.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!