lördag 3 mars 2012

en gång i timmen...

Så ofta vaknade william i natt. Halv 5 tyckte han att det var morgon så då tog det en timme och en flaska välling innan han somnade om. Sedan kom han in till mig igen en timme senare.


Så hur gick det med värken i min kropp?? Ja ni kan ju gissa själva, upp och ner i sängen hela natten och suttit galet obekvämt medan william somnat om.. Mycket bättre blev det inte.

Nu hoppas jag att han vill ta sin lur tidigt idag så att jag också hinner sova en stund men ändå göra mig iordning i tid. Kl 14 ska vi nämligen träffas hemma hos chefen med badkläder, handduk och oömma varma kläder... Gillar verkligen inte sånt här när man inte har en aning om vad som ska hända!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!