fredag 16 mars 2012

mysig morgon

Vi vaknar av daniels väckarklocka som ringde en timme efter williams vanliga tid att börja bråka på morgonen (5:15). Efter en liten stund hörs Williams tassande och han kommer in till oss. Men för att istället för att tända lampan och börja greja vill han upp direkt i våran säng och sedan lägger han sig och myser mellan oss. Daniel går upp och william snor hans täcke. Där ligger han kvar en stund och kramas med mig, sedan blir han för nyfiken på vad daniel håller på med så han går upp och kollar läget. Efter en stubd kommer han in igen, stänger dörren och kryper upp till mig och under täcket för att mysa lite till. Tills en stund efter att daniel har gått ligger han hos mig och myser <3

Varför kan vi inte börja varje dag såhär??


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!