fredag 2 mars 2012

På onsdag

Ska vi 13:30 göra ett tillväxtultraljud. Sf-måttet hade knappt gått upp något så de vill kolla för säkerhetsskull. Hjärtljuden låg på stadiga 140 och Minibebis är fortfarande lika vild så förhoppningsvis är det inget fel, bara busen som ligger annorlunda eller något.

Har haft en pissdag idag med alldles för mycket värk i hela kroppen än vad jag orkat med. Har bara velat krypa ner i en säng och grina... sådär lagom roligt när man har ett jobb där man konstant lyfter saker och sedan ska man under tiden vara go och glad och superhjälpsam mot alla kunder. Håller alla tummar och tår jag har för att William ska sova hela natten så att jag slipper bråka med honom i natt. Sådär lagom lätt att ta sig ur sängen när kroppen bråkar såhär!

Nee, nu går jag och lägger mig, ingen idé att sitta här och ha ont hela tiden.

1 kommentar:

  1. Som du säger är det säkert ingen fara alls. Grynet ska bara snurra på rätt plats igen. Sov så gott och låt kroppen vila! Styrka till dig!
    Kram

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!