torsdag 26 april 2012

fröja

Ja idag var det dax för mvc igen. Värdena låg bra, 0,1kg viktuppgång sedan sist. Gallsyran låg över normalt efter blodprovet jag gjorde förra veckan så nu har jag fått andra tabletter mot klådan på kroppen, hoppas de hjälper!

Det var inte min ordinarie bm idag men denna Linda var super mysig och hon blev väldigt förtjust i William som var i charmartagen ;-) När det var dax att lyssna på hjärtljuden satt han bredvid mig som vanligt, bara det att denna gången stod apparaten bredvid oss på britsen så William högg tag i den direkt och satte den på min mage. Sedan tog han kontaktgelen och la en klick på min mage för att lyssna. Han fick sedan hjälp av Linda att sätta den på rätt ställe på magen och när han då hörde hjärtljuden la han sig med huvudet på min mage och myste :-D sedan fortsatte han att greja med den själv när hon mätte magen. Måttet ligger nu på normal kurvan igen... Konstig Minibebis det här... Lägger upp en bild på kurvan sen.

Nu försöker jag få William att somna för att ta mig en lur själv. Sedan kommer nog Josefin över en sväng hoppas jag.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!