lördag 28 april 2012

Hi life!

Igår var Emmy här med sina små pojkar Jack och Link som jag berättade om. Super trevligt hade vi! Emmy är väldigt lätt att prata med vilket underlättade mycket för mig! Lekdejten gick inte helt smärtfritt dock. William blev ju jätte glad för att det kom barn som ville leka med honom och de ville han ju självklart krama på, stora killen Jack gick det fint med, de tippade bara någon gång. Link deremot tyckte inte alls det var särskilt roligt att någon främmande kille helt plötsligt bara skulle komma och krama på honom så han blev ledsen, då ville ju William krama honom för att han var ledsen.... Gullunge! Nackdelen med alla dessa kramar är ju också att de flesta barn tippar när han kommer och slänger sig på dem med kramar, sällan ett bra resultat. Både William och Jack är väldigt framåt och vill bestämma så de hade sina duster, William slet grejer ur händerna på Jack och Jack knuffade omkull William. Inte lätt att helt plötsligt behöva dela med sig av sina leksaker tycker William, han är ju inte "dagis-tränad" än och har träffat för få barn för att vara van vid att dela med sig. Emellanåt lekte de fint med varandra :) Link och William hade en mysig stund när de klättrade runt och skrattade i mystältet bland alla gosedjur, lät riktigt härligt!

Vi hade som sagt en härlig stund i alla fall och jag hoppas vi ses snart igen! Bilder blev det dock inga, det hanns inte med :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!