tisdag 8 mars 2011

Piggelin

Idag mår William bättre. Vi har sovit bättre i natt och jag kände mig relativt utvilad i morse. Dock har tre nätters riktigt dåliga sovställningar fått min rygg att försöka med självmord eller något :P Har så snuskigt ont i ryggen att jag knappt orkar bära på William.

 100_2217 100_2220100_2218  100_2221

Lilla William ville inte sova så vi fick kila ut i vårvädret även fast min rygg inte ville vara med. Jag satte mig på en bänk i solskenet och gungade honom i vagnen och bjuder faktiskt på en bild på mig själv utan glasögon. Pratade med mamma och njöt av lite vårkänslor. La mig ner på bänken en stund och såg en helt blå himmel.

Jag har packat klart allting för i morgon, vi ska sova hos Jonna för att inte gå upp med tuppen på torsdag när hårshowen är. I morgon ska vi öva in hur vi ska gå och på torsdag ska vi vara på Östrabo teatern så tidigt vi bara kan.

Jag kan för övrigt inte bestämma mig för hur jag ska ha bilderna jag lägger in på bloggen. Vad tycker ni? Ska jag variera mig, ha rundade kanter, skuggning, snabbfoto eller fotoalbum?

Williams feber verkar som sagt vara borta men jag har inte sett några prickar/fläckar på honom direkt. Kanske att jag såg några i morse på ryggen men jag vet inte.. Tips på bra termometer som inte kostar skjortan? Den vi har nu tar nog nästan en minut på sig och det är då inte lätt att få honom att ligga still så läge….

signatur

6 kommentarer:

  1. Vad skönt att han mår bättre! :)

    sv: Varsågod, säger bara vad jag tycker. :)
    Jag kommer faktiskt inte på några direkta bloggdesigntips till din blogg, jag tycker du har en härlig och stilren design. <3 Kommer du på några tips till min blogg?
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är kul när man varierar sig =)

    SvaraRadera
  3. Bjuder på en bild utan glasögon? Jag har nog en hel del bilder på dig som jag kan "bjuda" på :).

    SvaraRadera
  4. Är du medlem på facebook? Har nämligen lagt ut filmen där. Sök på Sara tilling så hittar du mig =)

    SvaraRadera
  5. Jag tycker du ska variera, det är kul med variation! :)

    sv: Vad konstigt, märkte att min blogg såg skum ut när jag kollade på den i en annan webbläsare. Hur ser den ut nu för dig? Är menyn fortfarande fel?

    SvaraRadera
  6. jaha okeej men då vet jag tack så mkt

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!