lördag 26 mars 2011

Stor kille

100_2367 100_2364
Villervalla mössa, jacka från H&M, jeans från Cubus och Kavat skor.
William har vårjacka och skor på sig och ser så stor ut! Vi var iväg till Dai Loon och blev bjudna på kina mat av Peter. Det tackar vi mycket för! Det är nog så att det smakar bäst när det är gratis, det var då godare än det brukar idag. Jag åt min favorit, kyckling med bambuskott, MUMMA!
Idag har jag städat lägenheten, diskat och flyttat den sista möbeln. Nu saknas bara de lådorna vi ska köpa på IKEA till hyllan sedan är den klar. Jag ska byta plats på fåtöljerna också och Daniel ska fixa sladdarna så att inte William kan få tag i dem. Sedan ska vi ha upp tavlorna på väggen så är vi klara sedan, ska visa bilder då, det blir så fint!
I morgon ska jag banne mig se till att få gjort lite barnmat!
Jo just det, är det någon som är intresserad av att få en inbjudan till bloggsvar? Har några att dela ut.

7 kommentarer:

  1. Japp, på kappahl, så vill du ha en får du nog snabba dig :P

    SvaraRadera
  2. Tävla om ett presentkort värde 200 kr hos babyfilt.info på min blogg här: http://anjahakanson.blogspot.com/2011/03/tavling_23.html. :)

    SvaraRadera
  3. Nä vårt matkonto+annat är 6000 "egentligen" men vi försöker styra upp något mer effektivt och pengasparande! så vi försöker!!

    Ja altså det är itne att jag itne gillar att läsa om andras bebisar när man ser saker POSITIVT liksom! jag tycker det är skitkul att läsa om personliga framsteg, det är bara avundsjukan som jag stör mig på!

    SvaraRadera
  4. En animation menar du. Jag gör den i ett program..
    Och det finns så många olika. Men om du googlar animations program eller liknande så hittar du säkert ett som passar dig.. :)

    SvaraRadera
  5. Vinnarna presenterade jag här, dem låg i fel mapp:) http://lillabebis.wordpress.com/2011/03/20/vinnarna/

    SvaraRadera
  6. Ja det va duktigt!!!!!! Om jag itne skulle vara en sån märkesidiot (vill helst ha Ica riset, bregott smöret, pampersblöjjorna och libero tvättservetter osv osv..) så skulle vi nog gå ner i pris! Sen är vi OTROLIGT beroende av cola! Men vi handlade ju inte bara mat för allt det där.. d va städprylar och hårfärg och toalättpapper.. ja du fattar hahahaha

    SvaraRadera
  7. hihihi Va kul att du vill följa min blogg. Tror minsann jag fått någon efter dig oxå. Kul =)

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!