måndag 7 mars 2011

Tack Bambino

100_2196 100_2210100_2200   100_2213

När jag var ute och gick med William förut såg jag att postbilen var några huslängor längre bort så jag skyndade mig hem för att vara hemma om det kom paket till oss idag och se, det gjorde det! Jag har fler av dessa Bambino skedar hemma och jag verkligen älskar dem! Jag har försökt att mata William med vanliga skedar MEN jag tycker att det är jätte jobbigt att hålla handen i den konstiga vinkeln man får då så dessa är toppen!

Och när vi kommer till skålen. Jag har funderat mycket på hur jag ska lösa det med matskål när man ska iväg och så har jag kikat på denna matskål och oj så smidig! Detta kommer spara mycket plats i min fullproppade skötväska! De andra jag sett med lock har varit alldeles för stora och så kommer man till problemet när man ska mata den lille token med två sorter och kanske inte kan skölja ur matskålen. Ja, det är ju löst med denna skål.

Bambino har ett riktigt stort sortiment barnartiklar som du kan hitta här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!