lördag 2 april 2011

Födelsedagsfirande

100_2465 100_2472

Vi fick påskägg och William fick det största, med en Barba-Skön och en supersnygg jeansskjorta från Parvel. Vi kommer inte ses igen innan påsk eftersom att pappa, Milla och farmor ska åka till Kap Verde. Han upptäckte också att moster Jonna hade världens godaste halsband att tugga på, han blev helt tossig när han kom i närheten av det :)

100_2473 100_2474 100_2477 100_2485

Pappa inviger sin fina grill, årets första grillade för våran del, mumma var det :) William var tydligen vrålhungrig, först ammade jag honom, och bara en liten stund senare ville han ha mer mat, så han fick en portion mat och en portion efterrätt på det.

Har kommit fram till att det blir nog inget mc kort denna sommaren heller, nästa sommar får det bli. Trodde inte att alla obligatoriska delar inför körkortet var så dyrt. Får prioritera vart pengarna ska landa lite annorlunda i år. Men jag hoppas i alla fall att jag får övningskört en hel del i år ändå.

2 kommentarer:

  1. Åh ett mc-kort skulle jag också vilja ha men har inte råd med alla delarna precis som du. Sen är man ju tvungen att ha en mc för att träna sig på i ca 6 månader innen man får göra andra delen. Här är det lite annorlunda mot svenska regler. ;)

    SvaraRadera
  2. helt sjukt att man ska ha koll på sånt själv? riktigt skrämmande!

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!