lördag 23 april 2011

Glad påsk

Grattis på god glad påsk.

Nee, det blev en skit natt till… För Williams skull hade jag kunnat få sova i 2½ timme i sträck i natt (det hade vart det längsta sammanhängande sömnen jag skulle ha fått på över en vecka). MEN då blir jag väkt av Daniels mobil och det tar 1½timme innan jag lugnat ner mig igen och var på väg att somna om igen, och då vaknar William och vill ha mat…

Idag har vi en fullspäckad dag i alla fall. När William tar sin förmiddagslur här snart ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag packa ihop Williams grejer för övernattning. Jag hade ju sett fram emot att sova borta mer om det inte var så att William hinner vakna trehundrafemtioelva gånger efter att jag lagt honom för natten..

2 kommentarer:

  1. Sv. Ja vi har haft en jätte härlig påsk hittills :).
    Nästa år kanske din William kan leta påskägg? :D.

    Kram Mia

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!