måndag 18 april 2011

Mobil Bilder

DSC00555DSC00556

 DSC00576 DSC00580

DSC00583

La över lite bilder från mobilen till datorn, kommer några videoklipp i morgon också men nu blir det strax sängen. Bilden på William i kundvagnen är från en av våra shopping turer, han gillar att sitta i vagnen och tugga på alla varor. Sedan var jag tvungen att ta kort på honom en kväll när han sov, liggandes på rygg med båda händerna på täcket, det var inte så jag lämnade honom ;)

Och sist lite bilder från den underbara vårdagen vi haft idag. Hoppas att Helena fick några bilder från när vi var hemma hos henne en sväng förut, där kändes det som sommar! Det blev pizza på gården idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!