fredag 6 maj 2011

Gåva: Willvin

100_2927

Igår kom äntligen ett efterlängtat paket med posten! Min Willvin  Magnificent - MEN den håller på att byta namn till Willvin Magic istället för det är lättare att säga :)
Väskan är gjord i kraftig polyester som är vatten och smutsavstötande, insidan är gjord i nylon för att vara lätt att hålla ren. William spanar läget och verkar godkänna den, han spanar även på de andra modellerna som finns ;)

100_2928Jag tömde den gamla skötväskan och allt detta skulle organiseras in i min nya älskling. Här finns blöjor, mat, nappflaska, majskrokar, plånbok, nycklar, lite hygienartiklar och även lite extrakläder som inte syns på bilden.      

 100_2929Under själva väskan finns ett fack för blöjor och i mitt fall lite extrakläder. Detta gör att man får mycket mer plats i själva väskan för andra saker. Det är även två mindre “nät-fack” där man kan förvara exempelvis salvor eller hudcreme.

 

100_2931

Det följer med lite käcka saker som ett underlag för blöjbyte, en liten plastväska för hygienartiklar, en påse för smutsiga kläder eller vad det nu kan vara och en behållare för att hålla flaskan varm. Underlaget är dessutom väldigt mjukt så man kan utan problem rulla ihop den om det skulle bli lite tajt om plats i väskan.

100_2930

Man kan hänga väskan på två olika sätt: antingen med axelbandet, eller så tar man bort axelbandet och fiskar upp de kortare remmarna som ligger i väskan och får då ett sånt här fäste till väskan. Tar man bort axelbandet finns det ett litet handtag på baksidan av väskan att bära väskan i om man vill. 

100_2933

Egentligen skulle jag väl behöva en hel hockeytrunk för att få med mig allt jag skulle vilja ha i skötväskan, men då skulle vagnen inte gå att köra med en sådan tung väska på styret :P Såhär ser den i alla fall ut färdigpackad. Det finns även ett smalt fack längsmed det stora facket där man kan förvara exempelvis sin BVC bok, almanacka och andra fiffiga saker som tar liten plats, eller varför inte en laptop?

100_2932

Man har två fack på sidorna för vattenflaska eller vad man nu kan komma på. I de två facken här utanpå förvarar jag kamera, plånbok, nycklar, penna och sådant tråkigt tjafs :P

Willvin kom till tack vare Petra som inte lyckades hitta sina drömmars skötväska och bestämde sig då för att designa en egen. Dessa har sedan småbarnsföräldrar testat och testat så att det i slutändan blir en riktigt bra produkt! De är stilrena och stilstarka och passar lika bra till mammor som pappor vilket precis är tanken. Till sensommaren/hösten kommer de även färgglada karameller lanseras, i röd, ljusblå, ljusrosa, lime och grå.

Är du ny på bloggen nu och ser detta så lägg gärna till mig på bloglovin så att du inte missar den kommande tävlingen om en valfri Willvin väska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!