onsdag 4 maj 2011

Mysdag

100_2909 100_2911

100_2916

100_2917 100_2923

100_2924

Har en mysdag med min kinkiga lille kille. Det är inte riktigt något som passar idag. :( Det funkar att sitta på golvet och leka med honom ibland, annars bara gnäller han. Funderar på om det kan vara fler tänder på gång men jag tycker inte riktigt att jag ser någon mer… Nu när han reser sig mot allt också så välter han ju titt som tätt också :(

Han har i alla fall lärt sig att dricka själv :) Och så fick han på sig pappas gamla snickarbyxor idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!